Alerty vzniklé transakcí MAH/OBP/PD
Víte, že v Systému pro správu alertů (CZAMS) evidujeme také alerty, které vznikají na základě transakcí MAH/OBP nebo paralelního distributora?
Tyto alerty se v CZAMS liší od alertů způsobených přímo koncovým uživatelem, a to jak počátečním „Stavem alertu“, tak uvedenou „Zdrojovou transakcí“.
Pro transakci MAH/OBP/PD je typický počáteční stav: 01b - Nový - transakce MAH/OBP/PD.
„Zdrojová transakce“ u těchto alertů je vždy zaznamenána jako transakce MAH, například „MAH PPSU Request“ nebo „MAH PPV Request“.
Alerty vzniklé v důsledku transakcí MAH/OBP jsou vyšetřovány na straně MAH/OBP a uzavírány příslušným stavem:
- 06a - Uzavřeno - MAH chyba – Opraveno
- 06c - Uzavřeno - MAH chyba – Neopraveno
Alerty způsobené transakcemi paralelního distributora se v současnosti v CZAMS uzavírají pouze stavem:
- 06k - Uzavřeno -PD - Chyba – Neopraveno
V případě potřeby lze do alertu vložit poznámku či požadavek na doplňující informace.
Další možností je kontaktovat podporu na e-mailové adrese: support@czmvo.cz.
Při řešení alertů v CZAMS proto doporučujeme sledovat jak počáteční stav alertu, tak typ zdrojové transakce, která alert vyvolala. Tyto informace Vám napoví, kdo alert způsobil, a na které straně zahájit šetření.